Verzenden en retourneren

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? Alle bestellingen worden geleverd door PostNL & UPS. Bezorgd overdag, dus alle pogingen zijn tussen 08.00-18.00u. De bezorger kan je bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze. Indien niemand aanwezig is, dan wordt de bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een bericht waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht het dan nog niet gelukt zijn brengt Postnl het bij een pakketpunt in de buurt. Hier blijft het pakketje een week liggen, hierna wordt het pakket retour gestuurd en zullen wij het geld retourneren en alleen de verzendkosten in rekening brengen.

Waar verzenden jullie allemaal naartoe en wat zijn hier de kosten van? 
Wij versturen naar de volgende landen:

Zone 1
Gratis verzending vanaf 40,- (anders 5,95)

  • Nederland - volgende dag geleverd  
  • België - 2 dagen 

Zone 2

Gratis verzending vanaf 50,- (anders 7,95)

  • Denemarken 3-5 dagen
  • Duitsland 2-4 dagen
  • Frankrijk - 2-4 dagen
  • Italië 3-5 dagen
  • Luxemburg 3-5 dagen
  • Spanje 4-5 dagen
  • Zweden 3-5 dagen

Zone 3

Gratis verzending vanaf 70,- (anders 8,95)

  • Bulgarije 4-7 dagen
  • Estland 4-7 dagen
  • Finland -  5-7 dagen
  • Griekenland 4-7 dagen
  • Hongarije 4-7 dagen
  • IJsland 4-7 dagen Ireland - 3-5 dagen
  • Ireland 4-7 dagen
  • Letland 4-7 dagen
  • Liechtenstein 4-7 dagen
  • Litouwen 4-7 dagen
  • Oostenrijk 4-5 dagen
  • Polen 4-7 dagen
  • Portugal 4-7 dagen
  • Slovenië 3-7 dagen
  • Slowakije 4-7 dagen
  • Turkije 4-7 dagen
  • Vaticaanstad 4-7 dagen
  • Verenigd Koninkrijk  3-5 dagen
  • Zweden 4-6 dagen
  • Zwitersland 4-7 dagen

Zone 4 
Gratis verzending boven 70 euro

  • Verenigde Arabische Emiraten
  • Verenigde Staten

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen? Het is momenteel helaas niet mogelijk om het pakket op te halen. 

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu? Je ontvangt van ons een track en trace code. Mocht deze niet werken neem dan contact met ons op.

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop? En wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht. Dit kan. Dit dien je te doen binnen een periode van binnen 30 dagen middels een formulier herroepingsrecht of via een ander communicatiemiddel zoals per e-mail aan ons kenbaar te maken. Nadat je het bij ons kenbaar hebt gemaakt heb je 14 dagen om het retour te sturen. Je zult het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ons retour sturen. Ook dien je het pakket op eigen kosten terug te sturen. Na ontvangst van het product doen er alles aan om het geld binnen 14 dagen terug te storten op je rekening. Wij raden je ook aan om het verzendbewijs te bewaren en deze indien nodig te overleggen. Mochten er onduidelijkheden ontstaan of wil je meer informatie neem dan contact op met de klantenservice


Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu? Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt.

Hoe kan ik een artikel terugsturen? Stuur altijd het complete artikel (dus inclusief eventuele verpakking, labels en/of accessoires) inclusief een ingevuld retourformulier terug. Verpak het artikel dat je wilt retourneren in een stevige verpakking en zorg voor voldoende frankering. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld de doos gebruiken waarin de bestelling geleverd is. Wij raden aan om het verzendlabel met Track en Trace te bewaren en deze indien nodig te overleggen. Na ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Wij houden je hiervan per e-mail op de hoogte.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten? Nadat wij het product retour hebben ontvangen, kun je binnen 10 werkdagen het geld op je rekening verwachten.