Verzenden en retourneren
Verzenden
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd? Alle bestellingen worden geleverd door PostNL, DPD of UPS. Bezorgd overdag, dus alle pogingen zijn tussen 08.00-18.00u. De bezorger kan je bestelling aanbieden op een leveringsadres naar keuze. Indien niemand aanwezig is, dan wordt de bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een bericht waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht het dan nog niet gelukt zijn brengt Postnl het bij een pakketpunt in de buurt. Hier blijft het pakketje een week liggen, hierna wordt het pakket retour gestuurd en zullen wij het geld retourneren en alleen de verzendkosten in rekening brengen.
Waar verzenden jullie allemaal naartoe en wat zijn hier de kosten van? Wij versturen naar de volgende landen:
Zone 1
Gratis verzending vanaf 40,- (anders 5,95, pick up point 4,95)
- Nederland - voor 13.00 besteld = volgende dag geleverd
Zone 2+3
Gratis verzending vanaf 60,- (anders 7,95)
- België - 2 dagen
- Duitsland 2-4 dagen
- Frankrijk - 2-4 dagen
Zone 4+5
Gratis verzending vanaf 60,- (anders 7,95)
- Denemarken 3-5 dagen
- Frankrijk - 2-4 dagen
- Finland - 4-7 dagen
- Italië 3-5 dagen
- Luxemburg 3-5 dagen
- Oostenrijk 4-5 dagen
- Portugal 4-7 dagen
- Spanje 4-5 dagen
- Zweden 3-5 dagen
Zone 6
Gratis verzending vanaf 70,- (anders 10,-)
- Bulgarije 4-7 dagen
- Estland 4-7 dagen
- Griekenland 4-7 dagen
- Hongarije 4-7 dagen
- IJsland 4-7 dagen Ireland - 3-5 dagen
- Ireland 4-7 dagen
- Letland 4-7 dagen
- Liechtenstein 4-7 dagen
- Litouwen 4-7 dagen
- Polen 4-7 dagen
- Slovenië 3-7 dagen
- Slowakije 4-7 dagen
- Turkije 4-7 dagen
- Vaticaanstad 4-7 dagen
- Verenigd Koninkrijk 3-5 dagen
- Zweden 4-6 dagen
- Zwitersland 4-7 dagen
Zone 8
Gratis verzending boven 70 dollar (anders 11,95 dollar)
- Verenigde Staten
Kan ik mijn bestelling ergens ophalen? Het is momenteel helaas niet mogelijk om het pakket op te halen.
Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.
Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu? Je ontvangt van ons een track en trace code. Mocht deze niet werken neem dan contact met ons op.
Retourneren
Ben je toch niet helemaal tevreden met je aankoop en wil je gebruikmaken van je herroepingsrecht? Geen probleem! Dit kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Je kunt dit doen door een herroepingsformulier in te vullen of door per e-mail of een ander communicatiemiddel je wens kenbaar te maken. Nadat je dit hebt aangegeven, heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.
Het product dient met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking teruggestuurd te worden. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening.
Let op: Als een pakket niet wordt opgehaald bij het afhaalpunt of toegangspunt en naar ons teruggestuurd wordt, worden retourkosten van
Na ontvangst van het geretourneerde product doen wij ons best om het bedrag binnen 14 dagen terug te storten op je rekening. Wij raden aan het verzendbewijs goed te bewaren en deze, indien nodig, aan ons te overleggen.
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu? Ondanks dat wij alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. Wij vragen je om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat je zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt.
Hoe kan ik een artikel terugsturen? Stuur altijd het complete artikel (dus inclusief eventuele verpakking, labels en/of accessoires) inclusief een ingevuld retourformulier terug. Verpak het artikel dat je wilt retourneren in een stevige verpakking en zorg voor voldoende frankering. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld de doos gebruiken waarin de bestelling geleverd is. Wij raden aan om het verzendlabel met Track en Trace te bewaren en deze indien nodig te overleggen. Na ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Wij houden je hiervan per e-mail op de hoogte.
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten? Nadat wij het product retour hebben ontvangen, kun je binnen 10 werkdagen het geld op je rekening verwachten.